WYSYŁKA I ZWROTY

DOSTAWA
Produkty są dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez firmy przewozowe: DPD, GLS, UPS, DHL lub Pocztę.
Łączny czas realizacji zamówienia to w większości przypadków od 6 do 9 dni roboczych.
Nie wysyłamy zamówień na adres skrzynki pocztowej, paczkomaty itp.
Oferujemy darmową dostawę na wszystkie produkty poza żaluzjami ponadwymiarowymi.
System automatycznie naliczy wysokość ceny przesyłki po wyborze produktów do koszyka.

ZWROTY
Jeśli produkt okaże się uszkodzony lub niezgodny ze złożonym zamówieniem, zostanie wymieniony na właściwy.
Jeśli popełnisz błąd w pomiarze / zamówieniu to nie istnieje możliwość zwrotu i refundacji poniesionych kosztów. Możemy poprawić lub wykonać nową produkt w obniżonej cenie, ale niewłaściwy musi zostać zwrócony.
Jeśli chodzi o wybór koloru materiału masz możliwość zamawiania próbek, co całkowicie eliminuje problem doboru właściwych barw.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia.
To jest twoja ostatnia szansa, aby sprawdzić zamówienie i upewnić się, że pomiary oraz wybór kolorów są prawidłowe. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia prosimy o kontakt.

GWARANCJA
Oferujemy pełną fabryczną gwarancję na okres 24 miesięcy dla wszystkich naszych produktów.*
Proszę pamiętać, że wszystkie zamówione produkty są wykonywane „pod wymiar” i nie mogą zostać zwrócone do nas z innych powodów niż naprawy lub wymianą objętą gwarancją.
*Gwarancja wygasa jeśli produkt nie będzie prawidłowo zainstalowany, zostanie uszkodzony podczas montażu lub będzie niewłaściwie użytkowany.

ODWOŁANIA
Zamówienia złożone w piątek po godzinie 15:00 będą rozpatrywane w następny poniedziałek, pod warunkiem że nie jest to dzień wolny ustawowo. Możesz zmienić lub wycofać swoje zamówienie w ciągu 24 godzin po otrzymaniu potwierdzenia (dotyczy produktów „pod wymiar”).

OŚWIADCZENIA
Jeśli przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona i jej uszkodzenia wynikają z niewłaściwego transportu (tj. np. uszkodzenia kartonu, otwarta paczka), a nie z wadliwego produktu- spisz protokół szkody w obecności kuriera oraz skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni. Gwarancja spółek przewozowych wygasa po 7 dniach.

MONTAŻ
Jeśli masz problemy z instalacją żaluzji, skontaktuj się z nami, więcej informacji w sekcji kontakt.